Pagina's

donderdag 18 september 2008

Misschien een nieuwkomer

Omdat Joachim er vandaag niet bij kon zijn hadden we vandaag drie partijen voor de competitie. Sien won van Jiles, maar ik weet zeker als Jiles beter zou opletten en iets langer over zijn zet zou nadenken dat hij veel verder zal komen. Die 15 min bedanktijd krijg je niet voor niets, benut die! Dit geld trouwens voor iedereen hoor.
Toen Fleur te horen kreeg dat ze tegen Max moest spelen riep ze al meteen “Ik heb geen zin” en ging met stukken vervelen!!! Na drie keer waarschuwen ging die partij eindelijk van start…
Max zetten zijn zusje vrijsnel mat… Jammer Fleur.
Jimmy won met wit van Tycho. Ik heb niet zoveel van deze partij gezien, maar ik hoorde de heren wel een paar keer elkaar remise aanbieden. De laatste zet zag ik wel; Jimmy zette Tycho met een toren mat achter de paaltjes...
Joey speelde vanavond een oefenpartijtje tegen Jules, een vriendje van Tycho. Joey won de partij, maar ik vond wel dat die Jules al behoorlijk kan schaken... Misschien een nieuw lid ??

Stand na ronde drie:
1. Max 2,5 pnt (volhouden Max, de sterkste spelers krijg je nog)
2-5 Joey, Jimmy, Tycho en Sien hebben allemaal 2 punten, maar Joey heeft nog maar twee partijen gespeeld.
6. Joachim met en half punt. Ook hij heeft nog maar twee partijen gespeeld.
7-8. Fleur en Jiles staan beide nog op nul punten, maar daar komt vast verandering in.

Geen opmerkingen: