Pagina's

donderdag 8 december 2011

Leuk dat schaken

Was best wel weer leuk om in te vallen...
Weet ook meteen weer waarom ik er mee gestopt ben... Nee hoor, grapje, viel best mee... kugkug ;-)

De uitslagen van vandaag:

Groep 3:
Thom - Angela : remise
Max - David : 1 - 0

Groep 2:
Janno - Jochem : 1 - 0
Stijn - Jochem : remise (Beide spelers hadden alleen nog maar een koning over... Tja, dan is het moeilijk mat zetten.

Groep 1:
Max - Tycho : 0 - 1 Binnen enkele zetten stond het al mat! Hoe dat zo kon is me even ontgaan. Ik zat reuze moeilijke stellingen na te kijken. Stap 4, oeffff.
Pjotr - Joey : 1 - 0 In het eindspel stond Joey twee pionnen voor. Beide spelers hadden naast hun koning nog twee torens en enkele pionnen. Een verschrikkelijk moeilijk eindspelletje... wat je niet in een paar minuten uit kan spelen. En dat bleek ook! Joey ging door zijn tijd...

Dit moet de kinderen mannen van groep 1 bekend voorkomen: http://www.youtube.com/watch?v=XEF6M-XQfYc

Op 15 dec. zijn jullie weer bij elkaar voor het jaarlijks terug kerende KERSTKRANSJES toernooi. Ik kan jullie vast waarschuwen, eet niet te veel van te voren en kinderen met een zwakke suikerspiegel kunnen beter thuis blijven... Veel plezier alvast!

Hier een link naar het Kerstkransjes toernooi van vorig jaar.

Ik zie de meeste van jullie al eerder. Namelijk zondag al, voor de tweede ronde van de GRAND PRIX !!
Het is nu al spannend en dat wordt alleen maar erger!

Tot zondag...

Groetjes, Karin

Geen opmerkingen: